خرید و فروش نهال

نکات لازم برای نگهداری نهال و گیاهان

خرید و فروش نهال

نکات لازم برای نگهداری نهال و گیاهان

بهترین گل برای مراسم عروسی

بهار سرانجام با تمام زیبایی شکوفا شد ، یعنی: فصل عروسی رسما آغاز شد! هیجان انگیز نیست؟ برای ما گل فروشی ها ، بهار سرگرم کننده ترین فصل سال است.


ما می دانیم که برنامه ریزی برای یک عروسی می تواند بسیار پرتنش باشد ، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کرد ... از انتخاب یک تاریخ برای یافتن لباس عروسی رویایی خود ، تا تهیه گل های مناسب برای مکان خود. به راحتی می تواند طاقت فرسا شود! خوشبختانه برای همه عروس خانم ها و برنامه ریزان عروسی که در آنجا حضور دارند ، ما تجربه زیادی در طراحی گل های عروسی داریم و می توانیم به شما کمک کنیم شکوفه هایی که همیشه آرزو داشتید را بدست آورید. به همین دلیل است که ما از معرفی مجموعه جدید Boutonnière خود بسیار هیجان زده ایم: پیچیده ، عاشقانه ، شیک پوش ، مدرن ، کلاسیک ... مجموعه ما برای هر نوع داماد و سبک عروسی چیزی در نظر گرفته است.


ما با تمام عشق خود و با در نظر گرفتن همه روندهای جدید ، گلهای محبوب محبوب مانند شقایق ، گل گیاه مانیتور و مینی ساکولنت را در میان دیگران ایجاد کرده ایم و آنها را با سبزه Dusty Miller ، Baby Breath و Eucalyptus جفت کرده ایم . نتیجه رویایی است !! داماد و دامادهای شما پس از حضور در این زیبایی ها ، بحث شهر خواهند بود. در اینجا نگاهی دزدکی حرکت کردن است!


وینسنت بوتونیر. از طریق انفجار گل


White-Ranunculus-Succulent-Boutonniere


آرچیبالد بوتونیر. از طریق انفجار گل


عروسی آرچیبالد بوتونیر


ماسیمو بوتونیر. از طریق انفجار گل


بوتونیر شقایق قرمز


فردریک بوتونیر. از طریق انفجار گل


boutonniere داماد فردریک


وب سایت ما را برای یافتن کل مجموعه و همچنین کشف دسته گل های جدید عروس و ساقدوش عروس بررسی کنید. ما همچنین می توانیم به شما در طراحی وسایل زرق و برق دار برای روز عروسی خود کمک کنیم ، یا اگر می خواهید خودتان خلاق باشید ، می توانیم دسته گل های عروسی عروسی DIY خود را برای شما ارسال کنیم! ما می توانیم به شما کمک کنیم تا هر بینشی را به واقعیت تبدیل کنید. فقط یک ایمیل برای ما بنویسید یا با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که در سفارش سفارشی به شما کمک کنیم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد