خرید و فروش نهال

نکات لازم برای نگهداری نهال و گیاهان

خرید و فروش نهال

نکات لازم برای نگهداری نهال و گیاهان

بهترین گل برای مراسم عروسی

بهار سرانجام با تمام زیبایی شکوفا شد ، یعنی: فصل عروسی رسما آغاز شد! هیجان انگیز نیست؟ برای ما گل فروشی ها ، بهار سرگرم کننده ترین فصل سال است.


ما می دانیم که برنامه ریزی برای یک عروسی می تواند بسیار پرتنش باشد ، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کرد ... از انتخاب یک تاریخ برای یافتن لباس عروسی رویایی خود ، تا تهیه گل های مناسب برای مکان خود. به راحتی می تواند طاقت فرسا شود! خوشبختانه برای همه عروس خانم ها و برنامه ریزان عروسی که در آنجا حضور دارند ، ما تجربه زیادی در طراحی گل های عروسی داریم و می توانیم به شما کمک کنیم شکوفه هایی که همیشه آرزو داشتید را بدست آورید. به همین دلیل است که ما از معرفی مجموعه جدید Boutonnière خود بسیار هیجان زده ایم: پیچیده ، عاشقانه ، شیک پوش ، مدرن ، کلاسیک ... مجموعه ما برای هر نوع داماد و سبک عروسی چیزی در نظر گرفته است.


ما با تمام عشق خود و با در نظر گرفتن همه روندهای جدید ، گلهای محبوب محبوب مانند شقایق ، گل گیاه مانیتور و مینی ساکولنت را در میان دیگران ایجاد کرده ایم و آنها را با سبزه Dusty Miller ، Baby Breath و Eucalyptus جفت کرده ایم . نتیجه رویایی است !! داماد و دامادهای شما پس از حضور در این زیبایی ها ، بحث شهر خواهند بود. در اینجا نگاهی دزدکی حرکت کردن است!


وینسنت بوتونیر. از طریق انفجار گل


White-Ranunculus-Succulent-Boutonniere


آرچیبالد بوتونیر. از طریق انفجار گل


عروسی آرچیبالد بوتونیر


ماسیمو بوتونیر. از طریق انفجار گل


بوتونیر شقایق قرمز


فردریک بوتونیر. از طریق انفجار گل


boutonniere داماد فردریک


وب سایت ما را برای یافتن کل مجموعه و همچنین کشف دسته گل های جدید عروس و ساقدوش عروس بررسی کنید. ما همچنین می توانیم به شما در طراحی وسایل زرق و برق دار برای روز عروسی خود کمک کنیم ، یا اگر می خواهید خودتان خلاق باشید ، می توانیم دسته گل های عروسی عروسی DIY خود را برای شما ارسال کنیم! ما می توانیم به شما کمک کنیم تا هر بینشی را به واقعیت تبدیل کنید. فقط یک ایمیل برای ما بنویسید یا با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که در سفارش سفارشی به شما کمک کنیم.



نکات لازم در هنگام خرید و فروش گل

ارسال و خرید  گل و گیاه آپارتمانی  به صورت آنلاین با تحویل گل توسط 1-800-Flowers.com ، گل فروشی مورد علاقه جهان!

برای سفارش آنلاین گل جایی بهتر از 1-800-Flowers.com نیست. چه به دنبال خرید گل و هدیه مانند گل رز ، ارکیده ، سبد هدیه ، درخت بونسای ، گیاهان گلدار و یا دسته گل عروسی باشید ، ما شکوفه ها با بالاترین کیفیت و با استعدادترین گل فروشی ها را داریم که می توانند دقیقاً همان چیزی را که شما سفارش می دهید ایجاد کنید. نهالستان گلابی عزیزان خود را با هر گل واقعاً گل و هدایای 1-800-Flowers.com خیره و شاد کنید.


تحویل سریع گل و خدمات عالی به مشتری

تحویل گل در همان روز ، برای همه فصول: بهار ، زمستان ، تابستان و پاییز در دسترس است. برای ارسال گل برای تحویل در همان روز ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سفارش خود را در زمان های زیر در منطقه زمانی گیرنده هدیه ثبت کنید: 2:30 بعد از ظهر. روزهای هفته ، ساعت 1:15 بعد از ظهر شنبه ها و ساعت 11:45 صبح یکشنبه ها. تیم خدمات مشتری ما در کنار شما ایستاده است تا شما را در زمینه سفارشات هدیه یا گل کمک کند. خواه در حال ارسال گل رز قرمز برای نازنین خود ، جشن تولد یا ارسال هدیه خوب برای شخصی که در زیر آب و هوا احساس می کنید ، اگر سوالی دارید ، تیم ما پاسخ هایی دارد! کافیست با شماره 1-800-356-9377 تماس بگیرید و یا سفارش تحویل گل را بصورت آنلاین انجام دهید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا گلها ، گیاهان یا هدیه های عالی را برای جشن گرفتن پرمعنا ترین لحظه های زندگی - از توصیه های هدیه تولد ، تا تزیینات گل سالگرد که او مطمئنا دوست دارد - بیابید و تحویل دهید.


برای هدایای هم اندیشی و گلهای تشییع جنازه ، تیم مشاوران باتجربه با تجربه ما آماده کمک به شما در شماره 1-866-538-2259 هستند.


بهترین گلها را برای همه موارد و تعطیلات بصورت آنلاین سفارش دهید

ما فقط هنگام خرید گلها یا در موارد خاص مانند روز مادر یا ولنتاین بهترین انتخاب هستیم. هدیه ای مناسب را از بین بهترین انتخاب گل آرایی ، گل رز ، دسته گل های مختلط ، میوه آرایی ، سبدهای عالی و سایر هدایا انتخاب کنید. با تنوع گسترده ای از رنگ ها ، اندازه ها و تم های فصلی ، می توانید برای همه گل و هدیه بخرید. با تحویل هدیه در همان روز ، ما همچنین منبع شما برای هدیه های لحظه آخری هستیم!


هنگام پیوستن به برنامه Celebrations Passport ، در تمام طول سال با حمل رایگان / بدون هزینه خدمات ، برای همه گلها و هدایای خود لبخند تحویل دهید.


ارسال گل به صورت بین المللی

ما در سراسر ایالات متحده و سراسر جهان گل تحویل می دهیم. اگر می خواهید گل بین المللی ارسال کنید ، به ما اعتماد کنید تا صمیمانه ترین پیام های شما را ارائه دهیم. به دلیل مشارکت ما با گل فروشی های محلی و تولید کنندگان گل ، ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که دسته گل ها به صورت تازه از زمین و به موقع تحویل می شوند. گل آرایی ما کاملاً توسط گل فروشی های حرفه ای ساخته و تحویل داده شده است.


گلهای تازه تضمین شده توسط گل فروشی های معتمد

در سال 1976 ، جیم مک کان ، بنیانگذار 1-800-Flowers.com ، اولین فروشگاه گل فروشی خود را افتتاح کرد و نحوه خرید گل برای تولدها ، سالگردها و سایر موارد خاص را برای همیشه تغییر داد. بیش از 40 سال است که اشتیاق ما کمک به شما در برقراری ارتباط و ابراز احساسات با افراد مهم زندگی شما با ارائه بهترین انتخاب از گلها و آرایشهای زیبا برای تحویل همان روز یا روز بعد ، از گل رز و گل ارکیده تا لاله ، گل میخک ، و گل با کیفیت پشتیبانی شده توسط 100٪ ضمانت رضایت ما ، شما همچنین می توانید گیاهان ، سبدهای هدیه ، غذاهای لذیذ و حیوانات شکم پر را پیدا کنید که مناسب هر مناسبت هستند. مجله فوربس بهترین وب و انتخاب آن برای هفت سال متوالی به عنوان بهترین خرده فروش اینترنتی 50 فروشگاه خرده فروشی برتر وب ، 1-800-Flowers.com مفتخر است راه حل هایی را برای هر نیاز هدیه ارائه دهد ، خواه به دنبال آن باشید برای تحویل گل در سراسر شهر یا سراسر کشور.

مرجع 


شرایط پرورش گل در فروشگاه

9. روزانه همه سطل ها را از نظر مقدار مناسب محلول غذای گل بررسی کنید و حتماً بقایای آن را پاک کنید.

10. هنگام چرخاندن گلها در داخل و خارج از فروشگاه ، FIFO مناسب را دنبال کنید (اولین بار در اولین خروجی).

11. روزانه دمای سردتر را بررسی کنید. به یاد داشته باشید ، گلها در صورت نگهداری بین 34 ̊ F - 38 ̊ F (2 - 3 درجه سانتیگراد) بیشترین ماندگاری را دارند. گلها نباید در نزدیکی میوه (اتیلن زیاد) نگهداری شوند. کولر ترجیحی کولر Dairy خواهد بود. برای پیاده سازی و بازسازی مجدد گلها از این لینک استفاده کنید.

ذخیره نهال های پرورش یافته کانتینر

ذخیره نهال های پرورش یافته کانتینر

بلافاصله پس از دریافت سفارش ، گیاهان را از جعبه خارج کرده و در سطل 5 گالنی به حالت ایستاده قرار دهید. در غیر این صورت ، رشد جدید به صورت عمودی رشد می کند و یک کلاهبردار در ساقه ایجاد می کند. برای بهترین نتیجه بلافاصله کاشت ، اما با مراقبت مناسب می توان آنها را برای چندین هفته نگه داشت. آنها را در سایه روشن نگه دارید و از آنها در برابر باد محافظت کنید. ظروف را بالای سطح زمین تنظیم کنید (یعنی روی تخته های 2 اینچ در 4 اینچ) در غیر این صورت ریشه ها به سرعت در خاک رشد می کنند. آبیاری کنید تا خاک سه بار در هفته اشباع شود. هفته ای یک بار کود را اضافه کنید و به هر گالن آب آبیاری یک قاشق غذاخوری 12-12-12 (یا کود مشابه) اضافه کنید.


ذخیره دانه طبقه بندی شده

برای داشتن بهترین نتیجه ، بلافاصله کاشت کنید. در غیر این صورت ، آنها را مرطوب نگه دارید و در دمای 33 تا 40 درجه فارنهایت نگهداری کنید. می توان آنها را چندین هفته نگه داشت. به نظر نمی رسد جوانه زنی در انبارها به آنها آسیب برساند. اگر ریشه شکسته شود ، آنها چندین ریشه رشته ای دیگر تولید می کنند تا جایگزین آن شوند.

3 نکته لازم برای نگهداری نهال

اگر شما صاحب جدید Tower Garden هستید ، چرا با بذرهایی که با سیستم شما ارسال شده شروع نمی کنید؟ این دانه ها غیر GMO هستند که ثابت شده رشد خوبی در تاور گاردن دارند. برای مرجع ، در اینجا لیستی از بذور دریافت می کنید:


ریحان

گوجه فرنگی بیفک

فلفل دلمه ای

گوجه گیلاسی

خیارها

بادمجان

کاهو عالی



دانه ها


SeedsNow یک ارائه دهنده عالی برای دانه های ارگانیک ، غیر GMO ، سبزیجات و گیاهان دارویی است. من طرفدار بسته های بذری نمونه 0.99 دلاری آن هستم که راهی ارزان برای آزمایش گیاهان جدید را فراهم می کند. هرچه من از SeedsNow سفارش داده ام با یک بسته بذر freebie وارد شده و به خوبی جوانه زده است.


ابزار دانه یاب را جستجو کنید ، که به شما امکان می دهد بر اساس منطقه رشد ، شرایط ، روش و سایر معیارها ، بذرها را مرور کنید.




بذرهای ارگانیک با چمن زنی بالا


از سال 1996 ، بذرهای ارگانیک High Mowing طیف گسترده ای از دانه های گیاهی ، گیاهی و گل های ارگانیک ، غیر GMO را ارائه داده است. پاداش اضافه شده: همه سفارشات به صورت رایگان ارسال می شوند!