خرید و فروش نهال

نکات لازم برای نگهداری نهال و گیاهان

خرید و فروش نهال

نکات لازم برای نگهداری نهال و گیاهان

گل مناسب برای هدیه دادن

بابونه سفید:

گلبرگهای سفید گل بابونه نشانه وفاداری و خلوص به عشق و صبر و سادگی است. این یک دسته گل زیبا به عنوان هدیه به همسرتان در پنجمین سالگرد ازدواج است.


میخک قرمز:

در حالی که میخک قرمز مناسب ترین گل برای روز مادر است و به معنای عشق به مادر است ، اما به طور کلی ، به معنای تحسین عمیق از عشق و علاقه است. از آنجا که این نمونه گل به معنای عشق پاک و موفق است ، باید گفت که میخک سفید نیز یک گل کاملا عاشقانه است و میخک زرد نماد رد و قبول نکردن یک عشق است. میخک قرمز نیز هدیه خوبی برای اولین سالگرد ازدواج شما است.


میخک قرمز - بهترین گل ها برای هدیه دادن

میخک قرمز - بهترین گل ها برای هدیه دادن

آفتابگردان:

جای تعجب نیست که زیبایی چشمگیر و نهان گلهای آفتابگردان گرما ، شادی ، ستایش و طول عمر را نشان می دهد. گل آفتابگردان نماد شادی و ستایش و همچنین طول عمر است و می تواند هدیه خوبی برای کسانی باشد که آنها را بسیار دوست دارند. یک دسته گل آفتابگردان با ساقه های بسیار بلند نه تنها یک هدیه بسیار زیبا است ، بلکه برای سومین سالگرد نیز مناسب است. آیا ازدواج است.


گل مینا بنفش:

گل مینا به دلیل مدل وحشی بودن زیبایی خاصی دارد و یکی از گل های مناسب برای هدیه دادن است و می توانید آن را در رنگ های مختلف تهیه کنید. گلبرگ های زیبای آن نمادی از افسون و جذابیت است و قرمز ، صورتی ، سفید و آبی و زرد نیز نمادی از عشق ، صبر و تحفه و هدیه ای بسیار مناسب برای بیستمین سالگرد ازدواج و افتخار در تمام این سال هاست. با هم زندگی می کنند.


گل داوودی:

گلبرگ های نازک گل داوودی نمادی از خوش بینی و خوشبختی است. گلبرگهای سفید نشانه حقیقت یا عشق وفادارانه و گلبرگهای زرد بین آنها نشانه عشق ابدی است. این گل در اساطیر یونان نمادی از طلا بود. علاوه بر این ، می توان گفت که گل داودی نشانه طول عمر است و می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به یک دوست باشد.


 


گل داودی

ارکیده:

گل ارکیده از ظرافت خاصی برخوردار است و این مهمترین ویژگی آن است و علاوه بر این به معنی عشق ، زیبایی و قدرت است. رنگ صورتی گل ارکیده نیز برای ابراز علایق صادقانه و نشان دادن خرد و تدبیر گزینه خوبی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد