خرید و فروش نهال

نکات لازم برای نگهداری نهال و گیاهان

خرید و فروش نهال

نکات لازم برای نگهداری نهال و گیاهان

نکات لازم در هنگام خرید و فروش گل

ارسال و خرید  گل و گیاه آپارتمانی  به صورت آنلاین با تحویل گل توسط 1-800-Flowers.com ، گل فروشی مورد علاقه جهان!

برای سفارش آنلاین گل جایی بهتر از 1-800-Flowers.com نیست. چه به دنبال خرید گل و هدیه مانند گل رز ، ارکیده ، سبد هدیه ، درخت بونسای ، گیاهان گلدار و یا دسته گل عروسی باشید ، ما شکوفه ها با بالاترین کیفیت و با استعدادترین گل فروشی ها را داریم که می توانند دقیقاً همان چیزی را که شما سفارش می دهید ایجاد کنید. نهالستان گلابی عزیزان خود را با هر گل واقعاً گل و هدایای 1-800-Flowers.com خیره و شاد کنید.


تحویل سریع گل و خدمات عالی به مشتری

تحویل گل در همان روز ، برای همه فصول: بهار ، زمستان ، تابستان و پاییز در دسترس است. برای ارسال گل برای تحویل در همان روز ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سفارش خود را در زمان های زیر در منطقه زمانی گیرنده هدیه ثبت کنید: 2:30 بعد از ظهر. روزهای هفته ، ساعت 1:15 بعد از ظهر شنبه ها و ساعت 11:45 صبح یکشنبه ها. تیم خدمات مشتری ما در کنار شما ایستاده است تا شما را در زمینه سفارشات هدیه یا گل کمک کند. خواه در حال ارسال گل رز قرمز برای نازنین خود ، جشن تولد یا ارسال هدیه خوب برای شخصی که در زیر آب و هوا احساس می کنید ، اگر سوالی دارید ، تیم ما پاسخ هایی دارد! کافیست با شماره 1-800-356-9377 تماس بگیرید و یا سفارش تحویل گل را بصورت آنلاین انجام دهید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا گلها ، گیاهان یا هدیه های عالی را برای جشن گرفتن پرمعنا ترین لحظه های زندگی - از توصیه های هدیه تولد ، تا تزیینات گل سالگرد که او مطمئنا دوست دارد - بیابید و تحویل دهید.


برای هدایای هم اندیشی و گلهای تشییع جنازه ، تیم مشاوران باتجربه با تجربه ما آماده کمک به شما در شماره 1-866-538-2259 هستند.


بهترین گلها را برای همه موارد و تعطیلات بصورت آنلاین سفارش دهید

ما فقط هنگام خرید گلها یا در موارد خاص مانند روز مادر یا ولنتاین بهترین انتخاب هستیم. هدیه ای مناسب را از بین بهترین انتخاب گل آرایی ، گل رز ، دسته گل های مختلط ، میوه آرایی ، سبدهای عالی و سایر هدایا انتخاب کنید. با تنوع گسترده ای از رنگ ها ، اندازه ها و تم های فصلی ، می توانید برای همه گل و هدیه بخرید. با تحویل هدیه در همان روز ، ما همچنین منبع شما برای هدیه های لحظه آخری هستیم!


هنگام پیوستن به برنامه Celebrations Passport ، در تمام طول سال با حمل رایگان / بدون هزینه خدمات ، برای همه گلها و هدایای خود لبخند تحویل دهید.


ارسال گل به صورت بین المللی

ما در سراسر ایالات متحده و سراسر جهان گل تحویل می دهیم. اگر می خواهید گل بین المللی ارسال کنید ، به ما اعتماد کنید تا صمیمانه ترین پیام های شما را ارائه دهیم. به دلیل مشارکت ما با گل فروشی های محلی و تولید کنندگان گل ، ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که دسته گل ها به صورت تازه از زمین و به موقع تحویل می شوند. گل آرایی ما کاملاً توسط گل فروشی های حرفه ای ساخته و تحویل داده شده است.


گلهای تازه تضمین شده توسط گل فروشی های معتمد

در سال 1976 ، جیم مک کان ، بنیانگذار 1-800-Flowers.com ، اولین فروشگاه گل فروشی خود را افتتاح کرد و نحوه خرید گل برای تولدها ، سالگردها و سایر موارد خاص را برای همیشه تغییر داد. بیش از 40 سال است که اشتیاق ما کمک به شما در برقراری ارتباط و ابراز احساسات با افراد مهم زندگی شما با ارائه بهترین انتخاب از گلها و آرایشهای زیبا برای تحویل همان روز یا روز بعد ، از گل رز و گل ارکیده تا لاله ، گل میخک ، و گل با کیفیت پشتیبانی شده توسط 100٪ ضمانت رضایت ما ، شما همچنین می توانید گیاهان ، سبدهای هدیه ، غذاهای لذیذ و حیوانات شکم پر را پیدا کنید که مناسب هر مناسبت هستند. مجله فوربس بهترین وب و انتخاب آن برای هفت سال متوالی به عنوان بهترین خرده فروش اینترنتی 50 فروشگاه خرده فروشی برتر وب ، 1-800-Flowers.com مفتخر است راه حل هایی را برای هر نیاز هدیه ارائه دهد ، خواه به دنبال آن باشید برای تحویل گل در سراسر شهر یا سراسر کشور.

مرجع 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد